آخرین اخبار

نقشه مرگبار داماد طمعکار برای تصاحب ارثیه هزار میلیاردی پدرزن

مردی که برای قتل مادر و خواهر همسرش آدمکش اجیر کرده بود، دستگیر شد.

اشتراک گذاری
10 اسفند 1402
کد مطلب : 12083

توازن

|

۱۴۰۲/۱۲/۱۰ ۰۸:۴۲:۳۵
|

|

مردی که برای قتل مادر و خواهر همسرش آدمکش اجیر کرده بود، دستگیر شد.

|

۱۴۰۲/۱۲/۱۰ ۰۸:۴۲:۳۵

با افشای راز قتل مادر و دختری در غرب پایتخت، مشخص شد که پشت پرده این جنایت، داماد طمعکار خانواده بوده که با انگیزه تصاحب اموال هزار میلیاردی پدرزن، آدمکش اجیر کرده بود.

به‌گزارش همشهری، ساعت ۹:۴۰ صبح یکشنبه پانزدهم بهمن امسال، مردی با پلیس تماس گرفت و خبر از جنایتی هولناک داد. وی گفت: نامزدم ترانه و مادرش به طرز مشکوکی در خانه‌شان به قتل رسیده‌اند. با حضور تیم جنایی در محل جنایت که آپارتمانی در غرب تهران بود، اجساد مادر حدود ۶۰ساله و دختر ۳۰ساله‌اش در حالی پیدا شد که آثار کبودی روی گردن آنها نشان می‌داد که هر دو به‌دلیل خفگی به قتل رسیده‌اند. نامزد ترانه نیز می‌گفت که پیش از اینکه وارد خانه نامزدش شود، ۲مرد را دیده که ماسک به چهره داشتند و سراسیمه از این خانه خارج شده و فرار کردند.

آنچه بررسی محل جنایت نشان می داد،  قتل از سوی یک آشنا رخ داده بود.  بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که پدر خانواده مقتولان فردی بسیار ثروتمند بود که پس از مرگش به خاطر ابتلا به کرونا، بیش از هزار میلیارد تومان اموال منقول و غیرمنقول به ارث گذاشته بود. او ۲دختر داشت که یکی از آنها چند سال قبل ازدواج کرده بود و دختر کوچکش ترانه بود که در این حادثه به قتل رسیده بود.

تیم جنایی در شاخه بعدی دریافت که داماد بزرگ خانواده چند وقتی می‌شد که با مادرزنش دچار اختلاف شده بود. کارآگاهان جنایی وی را زیرنظر گرفتند و دریافتند که او به تازگی مبلغ ۴میلیاردو۵۰۰ میلیون تومان به‌حساب مردی به نام جلال که صاحب رستورانی در شمال غرب تهران بود واریز کرده است. این ماجرا مشکوک به‌نظر می‌رسید و هرچه تحقیقات ادامه پیدا می‌کرد نقش داماد بزرگ خانواده به نام شایان در این جنایت پررنگ‌تر می‌شد.این مرد دستگیر شد و با توجه به شواهدی که علیه وی به دست آمده بود به طراحی نقشه قتل مادرزن و خواهرزنش اعتراف کرد. او گفت: می‌خواستم با قتل مادرزن و خواهرزنم کاری کنم که ارثیه پدرزنم به همسرم برسد. بعد هم نقشه داشتم با کلاه گذاشتن سر او یا قتل وی، همه این اموال را تصاحب کنم. وی ادامه داد: برای اجرای این نقشه نزد یکی از دوستانم به نام جلال رفتم. او صاحب رستورانی در شمال‌غرب تهران بود. به او گفتم که با ۲زن دچار اختلاف مالی شده‌ام و از او خواستم تا ۲ آدمکش اجیر کند و جان این ۲زن را بگیرد. برای این کار حدود ۵/۴ میلیارد تومان به‌حساب جلال واریز کردم و او هم ۲ آدمکش برای اجرای این سناریو اجیر کرد؛ یکی از آنها محسن، کارگر رستوران خودش بود و دومین فرد جوانی به‌نام مهدی بود که در یک جگرکی کار می‌کرد.

آدمکشان اجاره‌ای که سابقه سرقت منزل هم داشتند قبول کردند در ازای دریافت دستمزد ۲میلیارد تومانی (هرکدام یک‌میلیارد تومان) جان مادر و دختر را بگیرند. این ۲نفر روز حادثه کلاه به سر و ماسک به‌صورت گذاشتند و به مقابل خانه مادر و دختر رفتند. شایان داماد خانواده که حالا متهم به قتل بود به آنها گفته بود که وانمود کنند که از طرف او برای تعمیر پکیج آمده‌اند تا مقتولان در را به روی آنها باز کنند. سپس آن ۲نفر وارد خانه مادر و دختر شدند و در فرصتی مناسب جان هردو را گرفتند. با اعترافات شایان، هر دو قاتل به همراه جلال(صاحب رستوران) دستگیر شدند و با اعتراف به جنایت،  تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =